Kruger Park

Vandaag was de grote dag, op het programma staat een safari door het Kruger Park.Het grootste nationale park van Afrika. Het is 352km lang en gemiddeld 60km breed.We moesten dan wel vroeg opstaan (4 uur). Het park gaat om half 6 open en de gids wilde daar dan al zijn. Want als je katachtigen wil zien moet je er vroeg zijn. Deze dieren zijn actief als het nog niet te warm is.Met een ranger hebben we in een open jeep van half 6 tot 3 uur in de middag door het park gereden. En wat we daar allemaal hebben gezien, het was prachtig. O.a. olifanten, giraffen, impala’s, neushoorns, nijlpaarden, leeuwen, cheeta’s, kudu’s ( een soort ree ), buffels en berggeiten.Het was werkelijk schitterend. Het mooiste kwam op het einde van de safari. We zagen een leeuw waar we heel dicht bij konden komen. Op een afstand van 3 meter stonden we met de auto stil om foto’s te maken, en ze vond het prima. Volgens de ranger was het een vrouwtje van ongeveer 8 jaar oud. We laten de foto’s maar voor zich spreken.Morgen gaat de reis verder richting Swaziland.

als we beter internet hebben volgen er voor diverse verhalen meer foto's

Karin

Hoi buurtjes,
Ziet er schitterend uit en super leuk dat we jullie kunnen volgen,
Groetjes van op den diek