naar George

Vandaag gingen we een half uurtje later op stap. Zodoende hadden we nog wat tijd te genieten van de mooie tuin bij de lodge. We gingen vanmorgen eerst naar een struisvogelboerderij. Deze was in het plaatsje Oudshoorn. Daar kregen we uitleg over de dieren. En hebben we een rondleiding gekregen. Na een bakje koffie zijn we verder gereden naar de Cango grotten. Hier hebben we onder leiding van een gids een wandeling door de grotten gemaakt. Deze grot was gelegen in de top van een berg. Vervolgens gingen we lunchen bij een restaurantje dan heette Cobus se gat. Hier kregen we een BBQ van streek producten. Zoals lamsvlees, struisvogelvlees en zelfgemaakte worst. Dit alles was zeer bijzonder lekker. Ook verhuurde mountainbikes. We werden naar de top van een berg gebracht. Vandaar reden we met deze mountainbikes terug naar beneden. De tocht was 12 km lang. De top van de berg lag op 2000 meter hoogte. Wat was het uitzicht mooi, het was helder weer dus konden we ver kijken. Al remmend daalden we af naar beneden. Vervolgens gingen we met de bus naar ons volgend hotel in het plaatsje George.