st Lucia

We verblijven 2 nachten in dit hotel. Hierdoor moesten we geen koffers inpakken en konden we een half uurtje langer slapen. Na het ontbijt zijn we naar st. Lucia gereden. Maar eerst bezochten we een marktje waar ze lekkere verse ananassen verkochten en ook souvenirs. Hier stond een boottocht gepland op het st Lucia meer. Dit meer staat op de Unesco wereld erfgoed lijst. Tijdens de boottocht zaten we op het bovendek. Hier hadden we een goed zicht op het water. Onderweg zagen we veel nijlpaarden in het water liggen en ook enkele krokodillen. In een boom zagen we ook een zeearend zitten. Het was weer een stralende mooie dag en de temperatuur was boven de 25 graden. Er stond wel een stevige wind. We hadden ons tegen de zon ingesmeerd maar toch waren we wat verbrand na afloop. Na de boottocht zijn we in st Lucia gaan lunchen. Hier zagen we aapjes de vuilnisbakken doorzoeken in het centrum van het stadje. Terug in het hotel hadden we nog wat tijd om in het zwembad te vertoeven. Dat was een welkome afkoeling voor de warme dag. Om 7 uur was stond er weer een braai (bbq) gepland. Wat worden we toch verwend deze reis. We hebben hier heerlijk van genoten. Ook hebben we een leuk reis gezelschap, we kunnen goed met elkaar opschieten.

Evert & Emmaly

Ziet er geweldig uit veel plezier

Ria

Wat genieten wij ook van jullie reis! In gedachten gaan we mee.